KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu, turėti ne mažiau kaip 10 metų darbo patirties finansų, ekonomikos, vadybos, viešojo administravimo ar (ir) audito (vidaus audito) srityse ir ne mažiau kaip 5 metų vadovaujamo darbo patirties;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais LPR veiklą;
1.3. išmanyti biudžeto rengimo, finansų, turto valdymo, vidaus kontrolės, organizacinės kultūros formavimo, žmogiškųjų išteklių valdymo principus, gebėti juos taikyti praktikoje;
1.4. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, teikti pastabas, pasiūlymus ir išvadas, vertinti kitų darbą;
1.5. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba;
1.6. gebėti savarankiškai pasirinkti darbo metodus, tinkamai planuoti ir organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
2.1. teikti LPR direktoriui patarimus ir pasiūlymus LPR strateginio planavimo, biudžeto sudarymo, finansų ir kitų išteklių valdymo, organizacinės struktūros, kultūros, personalo politikos, darbo sąlygų, veiklos procesų, vidaus kontrolės tobulinimo klausimais;
2.2. taikant „keturių akių“ principą, vykdyti išankstinę finansų kontrolę pagal atskirus LPR direktoriaus nurodymus, vadovaujantis pateiktais ūkines operacijas ir ūkinius įvykius patvirtinančiais dokumentais;
2.3. koordinuoti pagal kompetenciją priskirtų LPR administracijos padalinių darbuotojų darbą;
2.4. LPR direktoriaus pavedimu analizuoti ir teikti pastabas bei pasiūlymus dėl LPR parengtų teisės aktų ir kitų dokumentų projektų;
2.5. inicijuoti LPR vidaus teisės aktų rengimą, LPR direktoriaus pavedimu, pagal kompetenciją nagrinėti Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, kitų valstybės institucijų ir įstaigų parengtus teisės aktų projektus ir teikti išvadas bei pasiūlymus;
2.6. dalyvauti vertinant LPR padalinių ir jų darbuotojų veiklą, analizuojant ir vertinant jos efektyvumą ir rezultatyvumą;
2.7. pagal kompetenciją konsultuoti LPR darbuotojus ir teikti jiems metodinę pagalbą;
2.8. LPR direktoriaus pavedimu dalyvauti įvairių komisijų ir darbo grupių veikloje, atstovauti LPR Lietuvos Respublikos finansų ministerijoje ir (ar) kitose institucijose;
2.9. vykdyti kitus LPR direktoriaus nenuolatinio pobūdžio su LPR veikla susijusius pavedimus.
______________________________