KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
1.1. turėti aukštąjį universitetinį ekonomikos, finansų, buhalterinės (finansinės) apskaitos ar viešojo administravimo išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažiau kaip 5 metų darbo patirties buhalterinės (finansų) apskaitos ir finansų kontrolės srityse bei darbo patirties su informacine apskaitos sistema, skirta įstaigos buhalterinei (finansinei) apskaitai tvarkyti;
1.3. turėti ne mažiau kaip 3 metų darbo patirties vyriausiojo finansininko (buhalterio) pareigose;
1.4. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru;
1.5. būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešojo sektoriaus subjektų finansų kontrolę, finansų valdymą ir finansinę atskaitomybę;
1.6. būti susipažinęs su teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis bei bendraisiais oficialių dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais;
1.7. gebėti tinkamai organizuoti Grupės veiklą, paskirstyti užduotis, atsakomybę, darbo krūvius ir išteklius, numatyti tinkamus veiklos metodus, užtikrinančius Grupės tikslų įgyvendinimą;
1.8. gebėti identifikuoti rizikas, teikti pasiūlymus dėl jų valdymo;
1.9. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
1.10. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;
1.11. gebėti savarankiškai pasirinkti darbo metodus, tinkamai planuoti ir organizuoti savo darbą;
1.12. gebėti tinkamai atstovauti bei viešai pristatyti LPR poziciją Grupės kompetencijai priskirtais klausimais;
1.13. būti nepriekaištingos reputacijos, neskleisti bei reikalauti iš pavaldžių darbuotojų neskleisti informacijos, laikomos įstaigos komercine ar tarnybine paslaptimi.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
2.1. tvarkyti LPR finansinę apskaitą, organizuoti ir užtikrinti nepriekaištingą, efektyvų bei racionalų Grupės darbą;
2.2. tinkamai, teisingai ir laiku parengti metinius ir tarpinius finansinių ataskaitų rinkinius ir juos pateikti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka;
2.3. vykdyti išankstinę finansų kontrolę;
2.4. savarankiškai nustatyti veiksmingas kontrolės priemones, kuriomis būtų užtikrinamas nepriekaištingas apskaitai keliamų reikalavimų laikymasis:
2.4.1. laiku ir teisingai parengti apskaitos dokumentus;
2.4.2. laiku ir teisingai užregistruoti ūkines operacijas ir ūkinius įvykius;
2.4.3. laiku ir teisingai apskaičiuoti darbo užmokestį kompiuterinėse laikmenose naudojamoje finansinės apskaitos programoje;
2.4.4. apsaugoti prieigas prie apskaitos informacinių sistemų ir apskaitos registrų;
2.4.5. faktiniais turto ir įsipareigojimų likučiais pagrįsti apskaitos registrų duomenis;
2.4.6. saugoti apskaitos dokumentus ir apskaitos registrus, o juos praradus arba sugadinus – atkurti;
2.5. kompetencijos priskirtose srityse ruošti metodikas, tvarkos aprašus, nuostatus, normatyvus, įsakymų projektus, derinti (vizuoti) kitų LPR struktūrinių padalinių paruoštus vidaus norminius teisės aktų projektus;
2.6. LPR direktoriaus ir LPR patarėjo (raštišku ir (ar) žodiniu) prašymu laiku teikti patikimus duomenis, patikrintą informaciją, rengti ataskaitas;
2.7. parengti bei pateikti valstybės institucijoms:
2.7.1. deklaracijos Valstybinei mokesčių inspekcijai:
2.7.1.1. gyventojų pajamų mokesčio (mėnesio, metinė);
2.7.1.2. pelno mokesčio (avansinė, metinė);
2.7.1.3. kitas privalomas;
2.7.2. pranešimai Valstybinei socialinio draudimo fondo valdybai prie SADM:
2.7.2.1. apie apdraustuosius už ataskaitinį laikotarpį;
2.7.2.2. apie apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo (pradžią, pabaigą);
2.7.2.3. kitas privalomas;
2.7.3. žemės nuomos mokesčio deklaracijas;
2.7.4. ataskaitas Valstybės duomenų agentūrai;
2.8. nustatytais terminais pateikti Valstybinei mokesčių inspekcijai išrašomas ir gaunamas PVM sąskaitas – faktūras;
2.9. konsultuoti LPR direktorių ir darbuotojus kompetencijai priskirtais klausimais ir teikti metodinę pagalbą;
2.10. dalyvauti rengiant tam tikrų metų LPR pajamų – išlaidų sąmatas, LPR atlygį ir vykdomos ūkinės komercinės veiklos kainas ir tarifus bei teikti jų sudarymui reikiamus duomenis, atlikti skaičiavimus;
2.11. analizuoti LPR veiklos mėnesio, ketvirčio, metų rezultatus ekonomiškumo, pajamų perviršio (deficito), pinigų srautų, veiklos efektyvumo, LPR pajamų – išlaidų sąmatos vykdymo pagal atskirus jos straipsnius, ir kitais aspektais bei teikti argumentuotas išvadas;
2.12. teikti pasiūlymus LPR direktoriui ir LPR patarėjui dėl viešųjų pirkimų, kurių reikia Grupės veiklos tikslui pasiekti, funkcijoms atlikti ar (ir) apskaitos procesams optimizuoti;
2.13. priskirtos kompetencijos ribose vykdyti viešųjų pirkimų sutarčių sudarymo, keitimo ir vykdymo kontrolę;
2.14. kompetencijos ribose tinkamai atstovauti LPR interesams valstybės valdžios ir valdymo institucijose, teisme, santykiuose su ūkio subjektais, kitomis įstaigomis, organizacijomis bei asmenimis;
2.15. dalyvauti komisijų, darbo grupių veikloje Grupės kompetencijos klausimais, koordinuoti LPR turto metinės inventorizacijos atlikimą;
2.16. apskaitos dokumentus ir registrus nustatyta tvarka įforminti ir perduoti į LPR archyvą;
2.17. laiku ir kokybiškai vykdyti kitus LPR direktoriaus ir LPR patarėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus Grupės kompetencijos klausimais.
______________________________