KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
1.1. turėti ne žemesnį nei aukštesnįjį (pageidaujama inžinierinį techninį) išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją, ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį kuruojamoje veiklos srityje;
1.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešuosius pirkimus, darbuotojų saugą ir sveikatą, priešgaisrinę ir civilinę saugą bei gebėti taikyti praktikoje;
1.3. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo taisykles, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, pagal savo kompetenciją teikti išvadas, pastabas ir pasiūlymus;
1.4. turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, taip pat naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru);
1.5. turėti „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir būti praktikuojančiu vairuotoju;
7.7. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;
7.8. gebėti savarankiškai pasirinkti darbo metodus, tinkamai planuoti ir organizuoti savo darbą;
7.9. būti nepriekaištingos reputacijos, neskleisti bei reikalauti iš kitų darbuotojų neskleisti informacijos, laikomos įstaigos komercine ar tarnybine paslaptimi.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
2.1. apdoroti ir rengti su LPR turto (pastatų, patalpų, garažų, inžinierinių sistemų ir kt.) priežiūra ir valdymu susijusią informaciją (vidinę ir išorinę), inicijuoti ir organizuoti LPR turto priežiūros ir atnaujinimo darbus,rengti ir derinti su tiekėjais, rangovais, atsakingomis valstybės institucijos reikiamą dokumentaciją;
2.2. vertinti, planuoti, siūlyti investicijų į LPR turtą poreikį, rūpintis, kad LPR būtų kuo efektyviau naudojami visi energetiniai ištekliai;
2.3. organizuoti ir vykdyti mažos vertės viešuosius pirkimus, reikalingus kuruojamoms funkcijoms įgyvendinti, rengti viešųjų pirkimų dokumentus, technines specifikacijas (užduotis), vykdyti sudarytų pirkimo sutarčių ir tiekėjų įsipareigojimų vykdymo kontrolę, dalyvauti viešųjų pirkimų komisijų darbe;
2.4. užtikrinti LPR tarnybinio transporto priemonių tinkamo naudojimo priežiūrą, vykdyti kuro, kelionės lapų apskaitą, savalaikiai organizuoti technines apžiūras,privalomojo civilinės atsakomybės draudimo ir, esant poreikiui, kasko draudimo atnaujinimą;
2.5. vesti pirminę LPR turto apskaitą, organizuoti LPR aprūpinimą medžiagomis, baldais, atsarginėmis detalėmis, inventoriumi, organizacine technika;
2.6. kontroliuoti ūkinio inventoriaus apsaugą, tvarkingą laikymą, priėmimą ir išdavimą;
2.7. dalyvauti atliekant LPR turto inventorizacijas;
2.8. organizuoti ir vykdyti LPR darbuotojų saugos ir sveikatos prevencines priemones ir instruktažus;
2.9. organizuoti ir vykdyti priešgaisrinės ir civilinės saugos priemones ir instruktažus;
2.10. prireikus, atlikti vairuotojo funkcijas;
2.11. laiku ir kokybiškai vykdyti kitus LPR direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus priskirtos kompetencijos klausimais.